Thursday, May 31, 2007

Bursdag! og Lillesos inn i facebook-helvete/paradis.

Tusen takk for busdags-blogge-hilsenen, Lothiane! :D Det var jo veldig hyggelig!
I dag er jeg 25 aar! Fine greier! Men det det blir ikke saa veldig storslaatt feiring. Har halsbetennelse og nettopp komt meg ut av febertaaken. Men det gaar fint. Det faar heller bli en storre feiring naar jeg kommer tilbake til Norge. Men i dag feirer jeg det hele med gresk takeaway, tropiskfrukt smoothie og tamilske dramaserier paa tven. Og i kveld blir det kake med familien! :)

Ellers saa har facebook tatt meg, og jeg har flyttet inn for fullt. Jeg hadde egentlig tenkt at det skulle jeg ikke gjore. Jeg hadde en liten plan om aa vare den siste lille ikke-paa-facebook-bastionen. Som en selvstendig og upaavirket liten oy. Men presset ble for sterkt (eller les: Lillesos maatte jo bare teste det ut ). Naar man ender opp med aa ha 10 invitasjoner i epostboksen, og "alle" snakker om det. Jeg vil jo ikke vaere kjip, men ung og hipp! (eh...lol) Men naa er jeg helt slukt, og funnet ut at dette opplegget kommer til aa passe meg perfekt. En virkelig kjekk og grei maate aa holde kontakt med dem jeg ikke har snakkt med paa alt for lenge, burde ha kontaktet aa hort hvordan det gaar med, og som man har litt daarlig samvittighet for. Saa, yes, naa er det hele sullamitten. Folk fra barneskolen, ungdomskolen, videregaaende, venner og venners venner. I dag har jeg en liten virituell bursdagsfest inne paa facebooken min med alle hilsnene som kommer inn, mens jeg sitter aa hoster og harker meg ferdig. ;)

Og med 1 juni i morgen er det herved offesiell aapning av sommeren! :) Ha det flott, alle sammen!

3 comments:

Lothiane said...

Gratulerer med dagen nok en gang, lillesos! *klemme*

Du får kose deg med Facebook og hilsener, sånt er jo ekstra koselig når du er langt hjemmefra. Jeg er også veldig innflyttet på Facebook men føler ikke at det har tatt helt av. Greit å være der, lissom... men jeg klarer fint noen dager uten også. (Tror jeg da, jeg har jo ikke testet.)

God bedring til deg! Host host fra meg også.. hehe

Nå skal jeg ta tidlig kvelden i håp om å friskne mer til før helga. :)

*klemmer en gang til*

Lillesos said...

Tusen takk storesoster!:) Yes, jeg skal kose meg med facebooken. Det er iallefall kjempegoy akkurat naa. Men mye mulig at jeg med tid og stunder klarer aa rive meg fra det og ta en pause. Paa det naavaerende tidspunkt;ikke mulig. ;)

God bedring til deg ogsaa! :) Og sov godt! :) Stor klem, Lillesos

Solskygge said...

Gratulerer masse med dagen! *spretter litt rundt og sånn*

Og god bedring! ;)

Klem fra gamlemor som ikke skjønte døyten av facebook. :)